sábado, 5 de diciembre de 2015

enmarcado

... na miña casa, esa que esperou máis de douscentos anos para verme nacer...
non podería dicir de memoria cantas portas ten, nin cantas habitacións, nin cantas ventanas... non podería dicir moitas cousas dela, pero podería dicir taaaaantas cousas...
... enmarca moitos momentos, xente, personaxes, historias, contos de avoas, de veciños, de mortos, de nacidos, de animais...
... "terma" de min e dos meus, reune a moitos que se refiren a ela con eso de "vou a miña casa", tras tantos anos en pé, conten unha estructura que non tiña ningunha intención inicial de ser o que é e tras unha porta posiblemente hai outra, cada unha co seu motivo de ser...

4 comentarios:

Noe dijo...

Tras leer el comentario, me parece un buen punto de partida porque ese marco "esconde" muchas historias. Es una pena que no hayas podido hacer la foto más "de frente" para que las líneas resultaran más "estables". Por otra parte, le falta un pelín de procesado, de luz... un tratamiento más personal.

Unknown dijo...

Gracias Noe, pero no tengo tiempo a naaaaa!tengo que atreverme un poco más con LR... me quedo corta por si me paso!

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Unknown dijo...

Ahh! Como tiene tantas esquinas tenia que sacrificar alguna y las lineas no son rectas ninguna, por eso tan complicado... para los que estamos en "level one" jajjajaj!