viernes, 6 de marzo de 2020

Reto 12. HDR














































Escoller unhas poucas fotos do cento que fixen non foi sinxelo, pero terminei decidindome por estas 4 nas cales vemos fotos sacadas de xeito similar pero editadas de forma bastante distinta dentro do que é o efecto HDR.
Foi unha técnica ca que me divertin moito, ainda que teño que admitir que en ocasións pode ser un pouco hortera. Ademais, outra vez ignorei a arquitectura para aplicar a técnica noutro tipo de fotos, aínda que me quedei con gana de experimentar cun retrato de persoa... cuestión de tempo.


2 comentarios:

Noe dijo...

Y ahora me vienes con los tractores y los pickups... Estás en tu medio. El procesado, lo clavas. Y la composición, genial. Muy bien. Has conseguido que le tenga un poquito más de cariño a los HDR (y que vea los tractores de otra forma). Olé.

Noe dijo...

Y por si no llegara una me subes varias. Hala. 10